Ви маєте право на повернення Товару протягом 14 (чотирнадцяти) днів з моменту його отримання, за умови збереження його товарного вигляду, оригінальної упаковки, пломб, ярликів та розрахункового документу.
Для цього Вам необхідно заповнити спеціальну форму (заявку) на повернення товару, яку можна знайти на сайті інтернет-магазину або зв'язатися з нашою службою підтримки клієнтів по адресі електронної пошти [email protected] чи за телефоном +38 (063) 189 05 21, Ви також можете зв’язатися з нами через Viber/Telegram, щоб ми могли надіслати Вам спеціальну заявку на повернення товару.
Коли Ваша посилка надійде до нашого офісу, і ми приступимо до обміну або відшкодування, Ви отримаєте повідомлення на електронну пошту.
Повернення коштів відбувається шляхом банківського переказу на рахунок Покупця.
Ви маєте право обміняти товар неналежної якості на аналогічний товар без дефектів, якщо такий є в наявності, або вибрати інший виріб з асортименту на таку ж суму.
Обмін товару або повернення грошових коштів, здійснюється протягом 7 робочих днів після отримання виробу співробітниками нашої компанії.
Витрати по доставці обміну і повернення виробів належної якості сплачує покупець.
Не підлягає поверненню товар, який був індивідуально виготовлений для Покупця.
Зверніть увагу, що продавець має право відмовити в обміні/поверненні товару, якщо не дотримані наступні умови:
1. Минуло більше 14-ти днів з моменту його отримання;
2. Якщо відсутня заявка на повернення товару;
3. Якщо комплектація повернення неповна;
4. Якщо ці товари були у вжитку.
5. Якщо виникли недоліки товару спричинені порушенням покупцем правил користування та зберігання товару.